اصول مراقبت از موهای رنگ شده

مراقبت از موهای رنگ شده دارای اصولی هستند که معمولا بیشتر خانم ها با آن سر و کار دارند و زمانی که موهای خود را رنگ می کنند، حتما باید با این اصول آشنا شوند تا بتوانند به خوبی از موهای خود مراقبت کنند. مراقبت از موهای رنگ شده کار ساده ای است و تنها به اطلاعات فرد نیاز دارد.یکی از راه های کاهش صدمه به موها در هنگام رنگ کردن و یا دکلره کردن این است که، فرد حداقل از چند هفته قبل از رنگ کردن، موهای خود را با روغن نارگیل و یا روغنهایی که برای تقویت مو مناسب هستند ماساژ داده و بافت مو را برای رنگ کردن آماده نماید، تا در زمان رنگ کردن آسیب زیادی به موها وارد نشود.

مسئله ی دیگری که باید به آن اشاره نمود این است که، از رنگ موهای فاقد مواد شیمیایی یا همان آمونیاک استفاده شود. در هنگام رنگ کردن مو نیز توصیه می شود حتما از اکسیدان مناسب موی خود استفاده نمایید، تا میزان آسیب به مو کاهش یابد.

نکته ی دیگر این که سعی کنید قبل از رنگ کردن مو، به حمام نروید و یا موهای خود را نشویید. زیرا چربی که روی موها وجود دارد از آسیب رسیدن به مو در هنگام رنگ کردن تا حدودی جلوگیری می کند.

شستشوی مو با آب سرد یکی از راه های کاهش صدمه به موها است. به همین دلیل متخصصان پوست و مو توصیه می کنند، حتما موهای خود را با آب سرد بشویید و تا حد امکان از شستشوی موها با آب داغ خودداری نمایید.

بعد از رنگ کردن مو، از شامپو و نرم کننده مناسب استفاده نمایید.

بعد از رنگ کردن موها، سعی کنید هفته ای یک بار موها را با عسل ، سس مایونز ، ماست ، روغن نارگیل یا زیتون ، آلوورا و مواد مغذی دیگر تقویت نمایید.

 

مراقبت از موهای رنگ شده

مراقبت از موهای رنگ شده, مراقبت از موهای رنگ شده و اسیب دیده, نگهداری از موهای رنگ شده

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up