ترکیب رنگ لباس

ترکیب رنگ لباس ، همیشه مسئله ای بوده است که تمام انسان ها از زمان های قدیم، هنگام بیرون رفتن از منزل دچار آن بوده اند و این نکته شاید، هنوز هم یکی از مسائل حل نشده ی بعضی از آن ها باشد. شاید همه نه ولی اکثریت انسان ها می دانند که، ترکیب رنگ ها با هم دارای قوانینی هستند که سبب می شود، لباس ها بیشترین زیبایی و جلوه را در کنار هم داشته باشند.چرخه رنگ یکی از ابزارهایی است که، می تواند به شما کمک کند تا ترکیب رنگ ها را در کنار یکدیگر بیشتر رعایت کنید و ترکیب رنگ هایی که برای لباس هایتان انتخاب می کنید مطابق قوانین رنگ ها باشد.

 

ترکیب رنگ لباس

 

در چرخه رنگ، هم رنگ های گرم وجود دارد و هم رنگ های سرد. و نکته ای که باید به آن توجه شد این است که، در ترکیب رنگ لباس ها رنگ های سرد و گرم باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند. این تکنیک به جذاب تر شدن ترکیب رنگ لباس های شما کمک زیادی می کند.

ما می توانیم در لباس پوشیدن از رنگ های مکمل استففاده کنیم و یا از رنگ های مشابه. همچنین می توانیم از رنگ های اصلی به صورت تک رنگ بهره ببریم. اما، نکته ای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که، بعضی از رنگ ها را به هیچ عنوان نباید در کنار یکدیگر به کار ببریم، مانند: رنگ های سفید و کرم که در کنار یکدیگر اصلا ترکیب زیبایی را به وجود نمی آورند.

همچنین نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که، رنگ ها به خودی خود از درجات مختلفی به وجود آمده اند یعنی هر رنگی مثلا آبی، هم آبی روشن وجود دارد و هم آبی تیره، که در بین این دو رنگ طیف زیادی از رنگ آبی گنجانده شده است که ما برای انتخاب رنگ ها در کنار یکدیگر باید به این درجات هم توجه داشته باشیم.

رنگ های خنثی نیز دسته ی دیگری از رنگ ها هستند که، رنگ هایی مانند سفید و کرم و خاکستری در این دسته جای گرفته اند. ما برای ترکیب رنگ لباس ها می توانیم از رنگ های اصلی در کنار رنگ های خنثی نیز استفاده کنیم.

 

مانتو فرم شیک

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up