رنگ لباس برای پوست سبزه

رنگ لباس برای پوست سبزه ، همیشه جای بحث داشته است. اینکه چه رنگ لباسی به پوست سبزه می آید و آن را بی روح نمی کند، دغدغه ی همیشگی افرادی بوده است که پوست سبزه داشته اند. معمولا انتخاب رنگ لباس برای افرادی که دارای پوست سفید هستند همیشه کار آسانی بوده است. تقریبا همه ی رنگ ها به پوست سفید می آید مگر تعداد اندکی از رنگ ها که این نوع پوست را خیلی سفید و شبیه شیر برنج می کند. همه ی افرادی که دارای پوست سبزه هستند تاکنون فهمیده اند که رنگ های گرم و تند بیشتر از رنگ های سرد به چهره شان می آید.انتخاب رنگ هایی مانند: رنگ های مات و رنگ های خنثی برای پوست های سبزه مناسب نیستند و اگر بخواهند این رنگ ها را استفاده کنند، باید آن را همراه با رنگ های گرم و تند به کار ببرند. مثلا اگر کسی که دارای پوست سبزه است بخواهد رنگ سفید بپوشد باید حتما همراه با آن یک روسری به رنگ سبز یا قرمز به کار ببرد. این افراد، برای اینکه رنگ های خنثی را استفاده کنند بهتر است، لباس اصلی را خنثی انتخاب کنند و یکی از لباس های جانبی مانند روسری، رنگ هایی با توناژ گرم باشد.

افرادی که رنگ پوست سبزه دارند باید طوری از رنگ ها و زیورآلات استفاده کنند، که رنگ پوستشان برنزه به نظر آید به همین دلیل پیشنهاد می شود این افراد از زیورآلات به رنگ زرد و طلایی، که رنگ درخشانی دارند استفاده نمایند. این رنگ در تبدیل رنگ سبزه به بزنزه بسیار تاثیر گذار است.

خانم هایی که دارای رنگ پوست سبزه هستند، سعی کنند همیشه از روسری و شال های ساده اما با رنگ تند استفاده نمایند. روسری هایی با طرح های درشت باعث می شود رنگ پوستشان تیره تر به نظر آید.

به طور کلی باید گفت، انتخاب رنگ لباس برای پوست سبزه ، سخت تر از انتخاب برای پوست سفید است. به همین دلیل افرادی که دارای پوست سبزه هستند، باید در انتخاب رنگ دقیق تر باشند.

توناژ پوست اکثر افراد سبزه سرد میباشد و اغلب این افراد در دسته گرم قرار دارند حتی افرادی که دارای پوست زیتونی و مایل به سبز هستند نیز سرد محسوب نمی شوند و فقط هم گرم نیستند.

این افراد نباید رنگ های سرد استفاده کنند زیرا رنگ های سرد با پوست شان متناسب نیست و چهره را کدر رفته نشان می دهد پس بهتر است رنگ های گرمی مانند نارنجی ، قهوه ای ، زرشکی انتخاب کنند و در صورت پوشیدن لباس با رنگ سرد مثل مانتو آبی حتما لباس های دیگری از رنگ گرم (مثلا شال قرمز) انتخاب کنند که سردی آن را خنثی کند.

 

رنگ لباس برای پوست سبزه

مانتو فرم شیک

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up