نکاتی برای خرید شال و روسری

نکاتی برای خرید شال و روسری وجود دارد که در هنگام خرید این نوع پوشش بهتر است خانم ها به آن توجه کنند، تا بتوانند ظاهری شیک و زیبا داشته باشند. معمولا خانم ها به دلیل این که به طور مداوم در حال خرید شال و روسری هستند در این زمینه تبحر پیدا کرده اند. نکاتی که در اینجا ذکر می شود، تنها به عنوان نکات ریزی بیان شده که در هنگام خرید شاید به آن ها توجه نشود.نکته ی اولی که باید به آن توجه شود، رنگ پوست است. زیرا شال و روسری نزدیک ترین بخش از لباس به صورت است. رنگی که برای شال و روسری استفاده می شود، می تواند چهره ی فرد را زیباتر نشان دهد. اگر فردی هستید که پوست بسیار روشنی دارید، می توانید از رنگ های روشن و بسیار شاد استفاده کنید. این رنگ ها چهره ی شما را زیباتر نشان می دهد. برعکس، رنگ های خنثی و یا خیلی کم رنگ باعث می شود چهره ی شما بی حال به نظر برسد.

افرادی که دارای پوست نه تیره و نه روشن هستند، که به اصطلاح به این پوست ها گندمگون گفته می شود، برای خرید شال و روسری انتخاب های زیادی دارند. افرادی با این نوع پوست می توانند هم رنگ های روشن و هم رنگ های تیره استفاده کنند. استفاده از رنگ سفید و مشکی نیز چهره ی این افراد را جذاب خواهد کرد.

برای پوست های تیره، بهتر است از شال و روسری هایی که رنگ روشنی دارند استفاده شود. این کار باعث می شود رنگ پوست نیز روشن تر به نظر برسد. رنگ های تیره این نوع پوست را تیره تر نشان می دهد.

همچنین برای خرید شال و روسری ، باید به رنگ مانتو نیز دقت داشته باشید. زمانی که از مانتوی تیره می خواهید استفاده کنید، سعی کنید از شال و روسری در همان توناژ رنگی اما کمی روشن تر استفاده نمایید. برای مانتوهای تیره استفاده از شال و روسری به رنگ کاملا متضاد، زیاد مناسب نیست.

برای خرید شال و روسری نکات زیادی وجود دارد، که در این مقاله تنها به بخشی از نکاتی برای خرید شال و روسری اشاره شد.

 

نکاتی برای خرید شال و روسری

مانتو اداری, مانتو فرم اداری, مانتو فرم شیک, نکاتی برای خرید شال و روسری

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up