اصول ست کردن لباس

اصول ست کردن لباس ، جزو قوانینی است که هر فردی باید در زندگی این اصول را بداند، در غیر این صورت هر روز صبح که از خواب برمی خیزد باید تمام لباس های خود را از کمد بیرون بکشد و دقایق زیادی را صرف این موضوع کند که چه لباسی را با چه رنگ هایی بپوشد؛ که با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. که البته ممکن است در آخر هم موفق نشود لباس مناسبی را به تن کند. بنابراین اصول ست کردن لباس از قوانین مهم زندگی، مخصوصا برای افرادی که فعالیت اجتماعی دارند محسوب می شود.در این مقاله ما سعی نموده ایم مهمترین اصول ست کردن لباس را برای شما بازگو کنیم، تا شاید توانسته باشیم افرادی که با این اصول آشنایی ندارند را، کمی در حل این مشکل یاری نماییم.

در ابتدا این افراد باید بدانند که چه رنگ هایی مکمل هم هستند. یعنی چه رنگ هایی در کنار یکدیگر زیبا و چشم نواز به نظر می رسند. این افراد برای دانستن این موضوع باید با چرخه ی رنگ آشنا شوند.

اصول ست کردن لباس

به رنگ هایی که در این چرخه در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند، رنگ های مکمل گفته می شود. زیرا یکدیگر را کامل می کنند و قرار گرفتن آن ها در کنار یکدیگر به زیباتر نشان داده شدن آن رنگ کمک بسزایی می کند.

البته باید این نکته را متذکر شد که استفاده نمودن از لباس های طرح دار هر چقدر هم که از نظر رنگ با یکدگیر مکمل باشند، در کنار هم جایز نیست و ترکیب زیبایی را به وجود نمی آورد. مثلا استفاده از لباس خال دار در کنار یک شلوار راه راه اصلا ترکیب جالبی را خلق نمی کند.

البته باید یادآور شد که رنگ های سفید و مشکی در کنار هر رنگی قرار بگیرد آن را زیباتر می کند. به همین دلیل این دو رنگ استثنا هستند که با هر رنگی استفاده شوند.

توصیه می شود برای اینکه بتوانید ترکیبی از رنگ های زیبا در لباس هایتان داشته باشید، خصوصیات رنگ ها مطالعه نمایید تا بتوانید اصول ست کردن لباس را در لباس پوشیدن رعایت نمایید.

مانتو فرم شیک

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up