جلوگیری از ریزش مو

ریزش مو معضلی است که شاید تعداد زیادی از افراد در طول دوره ی زندگی خود با آن مواجه شده باشند. ریزش مو در هر فردی علت خاصی دارد و نمی توان گفت، علت ریزش مو در همه ی انسان ها یکسان است. طبیعتا زمانی که علت ریزش مو متفاوت باشد، از روش های متفاتی نیز برای درمان آن باید استفاده نمود. به همین دلیل افرادی که با معضل ریزش مو روبرو می شوند، حتما باید به پزشک مراجعه نموده و مشکل خود را حل نمایند.برای درمان ریزش مو، راه های زیادی وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از ویتامین ها و مکمل ها است. مثلا قرص هایی مانند اکوفن و یا هیرویت می تواند مشکل بسیاری از افراد را برای ریزش مو، از بین ببرد.

همچنین محلول هایی وجود دارد، که می تواند به رویش موهای تازه کمک نماید. این محلوها توسط افراد زیادی استفاده شده و اثر بخشی آن ها تایید شده است.

یکی از دلایل مهم ریزش مو، در تعدادی از افراد استفاده از شامپوهای نامناسب است. این شامپوها به دلیل ناسازگاری که با پوست سر دارند، باعث ریزش موی افراد می شوند که هر چه سریع تر باید کنار گذاشته شده و از شامپوی مناسب استفاده شود.

دلایل دیگری نیز برای ریزش مو، وجود دارد که بسیار ساده و پیش پا افتاده هستند و شاید کسی فکر نکند که این علت ها نیز باعث ریزش مو می شود. یکی از این دلایل محکم بستن موها با کش های بسیار محکم است. دلیل دیگر می تواند شانه کردن موها در حمام و یا به صورت خیس باشد.

سعی کنید حتما از مواد غذایی مفید برای موها، در رژیم غذایی خود استفاده نمایید. زیرا کمبود این مواد می تواند یکی از علت های مهم در ریزش مو باشد.

استفاده از رنگ های شیمیایی نیز در بعضی از افراد باعث ریزش مو می شود. به همین دلیل توصیه می شود که از رنگ مو استفاده نشود و یا از رنگ هایی استفاده شود که با پوست و موی شما سازگاری داشته باشند.

ریزش مو

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up