جنس لباس های زنانه

جنس لباس های زنانه همیشه یکی از دغدغه های خانم ها برای خرید لباس بوده است. معمولا، برای لباس های متفاوت جنس های متفاوتی هم وجود دارد. مثلا به طور قطع جنس لباسی که خانم ها برای مهمانی به تن می کنند، با جنس لباس فرم اداری تفاوت دارد و شاید همین تفاوت است که باعث تنوع در جنس پارچه ها شده و همینطور  انتخاب جنس لباس های زنانه را برای خانم ها، دشوار کرده است.

با روند پیشرفت جنس لباس های زنانه ، اسامی مختلفی هم برای آن ها انتخاب شده است که شاید گاهی اوقات فروشندگان نیز، تنها همین اسامی را می دانند و اطلاعی از جنس پارچه ندارند.

اگر بخواهیم چند نوع از جنس لباس های زنانه نام ببریم می توانیم به: کتان ، مخمل ، ساتن ، ابریشم ، ویسکوز ، نخی ، پلی استر ، لینن ، لاکرا ، جیر ، چرم ، نایلون ، کرپ ، پشم ، ریون یا ابریشم مصنوعی و … اشاره کنیم.

البته، همانطور که می دانید هر کدام از این جنس ها برای دوخت لباس برای موقعیت های خاصی مناسب است، و به طور مثال نمی توان از جنس ابریشم برای دوخت لباس فرم اداری استفاده نمود.

همچنین، یکسری از پارچه ها برای دوخت لباس برای فصول خاصی مناسب است. پارچه هایی که گرم تر هستند برای فصول سرد و پارچه هایی که خنک هستند و بدن را گرم نمی کنند برای فصول گرم و تابستان مناسب است.

به همین دلیل است، که برای دوخت لباس اداری زنانه باید به جنس پارچه بسیار توجه نمود. زیرا به دلیل اینکه کارمندان در محیطی بسته کار می کنند، و مدت زمان زیادی باید لباس فرم را به تن داشته باشند و همچنین وسایل سرمایشی و گرمایشی در ادارات فراهم است، باید از پارچه ای برای دوخت لباس فرم اداری استفاده نمود که کارمندان در آن راحت باشند و همچنین باعث تعرق شدید آن ها نشود.

 

جنس لباس های زنانه

 

مانتو اداری, مانتو فرم اداری, مانتو فرم شیک

Related Posts

keyboard_arrow_up