چگونه می توان لکه عطر را از روی مانتو اداری پاک کرد؟

چگونه می توان لکه عطر را از روی مانتو اداری پاک کرد؟

اکثر کارمندانی که از لباس فرم آرافرم در سازمانها و ادارات به عنوان لباس فرم استفاده میکنند با مشکلاتی دست و پنجه نرم میکنند که یکی از آنها به جا ماندن لکه های عطر بر روی مانتو فرم اداری آنها است.

عطر ها و ادکلن ها اکثرا به دلیل اینکه حاوی روغن و الکل هستند، ممکن است بعد از استفاده بر روی لباس فرم اداری مانند مانتو اداری لکه هایی روی آنها مشاهده شود. این لکه ها که عمیقا بر بافت پارچه ها فرو می روند، معمولا اثر آنها به صورت دائمی بر روی مانتو فرم اداری خواهد ماند.

راهکار پاک کردن لکه عطر از روی مانتو اداری آرافرم چیست؟

در این مطلب یکی از راحت ترین روش ها را برای از بین بردن لکه های به جا مانده بر روی مانتو فرم اداری را آموزش خواهیم داد.

 

مانتو اداری,مانتو فرم اداری

 

برای شروع می بایست در یک ظرف مقداری جوش شیرین را با به همراه چند لیتر آب بریزید و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید. بعد از آن مانتو فرم آرافرم خود را داخل آن قرار دهید، البته میتوانید فقط همان قسمتی که لکه شده است را در آب خیس کنید. چند دقیقه بگذارید تا در آن آب بماند و بعد از آن با مواد شوینده اقدام به شستشوی مانتو فرم اداری خود کنید.

همانطور که از دستور عمل بالا متوجه شدید، جوش شیرین یک ماده موثر و قوی برای از بین بردن لکه های عطر به جا مانده روی لباس فرم اداری است و استفاده از این راهکار بسیار موثر خواهد بود. اما اگر مانتو اداری شما هنوز کثیف است و بر روی آن لکه به جا مانده است، میتوانید از روش دیگری که در زیر به آن می پردازیم استفاده کنید.

در این روش می بایست از گلیسیرین به همراه آب استفاده کنید، برای انجام این راهکار می بایست دو ماده ذکر شده را به طور مساوی در یک ظرف ریخته و مانتو اداری خود را بگذارید چند ساعت در آن خیس بخورد و بعد از آن با صابون و آب سرد بشویید.

امیدوارم این آموزش به اندازه کافی مفید واقع شود و دیگر بر روی مانتو فرم اداری شما لکه ای به جا نماند.

 

مانتو اداری, مانتو اداری آرافرم, مانتو فرم آرافرم, مانتو فرم اداری, مانتو فرم شیک

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up