مانتو شلوار اداری

مانتو شلوار اداری

شرکت آرا فرم طراحی و تولید انواع مانتو شلوار اداری در خدمت هموطنان عزیز می باشد این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب شما را در رسیدن به اهداف عالیتان یاری میفرماید.مفتخریم با سابقه بیش از دوازده سال کار  با شرکت ها و ارگان های دولتی گام های بزرگی برداشته ایم.

آرا فرم با شرکت هایی از نظیر بانک دی، بانک صادرات، بانک شهر ،موسسه اعتباری نور ،بانک ایران زمین،سازمان کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران، سازمان استانداری تهران، وزارت راه شهر سازی، شرکت مسافربری رجاء ،شرکت ایران خودرو، هتل بین المللی سیمرغ ،بیمارستان جم-نگار-مهرآیین و خاتم همکاری داشته و رضایت مندی مشتریان فوق جزوء اولویت های مهم این شرکت می باشد.

الگو سازی:
در مرحله بعد مدل طراحی شده در اختیار متخصصین طراحی الگو قرار می گیرد تا طبق مشخصات نوشته شده توسط طراح مدل، الگوی کار نیز مشخص شود.
کارشناسان الگو با توجه به سایز و مشخصات طرح اولیه و با استفاده از استانداردهای جهانی در طراحی الگو و با به کارگیری نرم افزار Accumark Gerber الگوها را طراحی می نمایند

مانتو شلوار اداری

دوخت نمونه:
. نمونه برش شده در صورت نیاز تحویل خدمات چاپ و گلدوزی می گردد تا طرح چاپ و گلدوزی نیز روی نمونه پیاده شود. سپس در اختیار واحد نمونه دوزی قرار می گیرد تا نمونه اولیه دوخت و تکمیل شود. پس از دوخت نمونه کلیه مراحل مربوط به تکمیل کار مانند پرچ، متال، الیک، شست، دکمه و مادگی، دست دوزی و… نیز انجام میشود و در نهایت نمونه دوخت شده توسط واحد فروش و بازرگانی مورد ارزیابی قرار می گیرد تا در صورت مطابقت داشتن طرح و مدل نمونه با نیاز و معیارهای مورد نظر مشتری مورد تولید انبوه قرار بگیرد.
تعریف دستورالعمل تولید نمونه:
پس از صحه گذاری نمونه تهیه شده، واحد طراحی، دستورالعمل های مشخصی را جهت تولید نمونه طراحی شده مشخص می کند. این دستورالعمل ها که معیار و راهنمای تولید محصول میباشند در کلیه مراحل برش، چاپ، گلدوزی، دوخت، بسته بندی، لیست مواد و قطعات و… تعریف میشوند و شناسنامه های تولید هر محصول که با یک کد پنج رقمی از سایر محصولات متمایز میشود همراه با نمونه ی اولیه دوخت شده توسط واحد طراحی در اختیار واحدهای تولید قرار می گیرد تا نمونه در تیراژ انبوه  یا طبق سفارش تولید گردد.

3

مانتو اداری, مانتو فرم اداری, مانتو فرم شیک

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up