مانتو فرم اداری یک ضرورت برای جایگاه سازی برند در نگاه مشتریان

مانتو فرم اداری یک ضرورت برای جایگاه سازی برند در نگاه مشتریان

یکی از دغدغه های هر کسب وکاری دیده شدن توسط مشتریان است. اما نکته مهم در این موضوع چطور دیده شدن توسط مشتریان است.

اینکه شما در ذهن مشتری با چه ویژگی هایی قرار خواهید گرفت موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشت. عوامل مختلفی کمک می کنند تا بتوانید آن طور که دوست دارید در ذهن مشتریان خود شناخته شوید. موضوعاتی چون بسته بندی محصولات، شعار اصلی کسب وکار، محیط شرکت یا سازمان، وب سایت و اپلیکیشن های معرفی کسب وکار و حتی پوشش کارکنان هر کسب وکار یا همان لباس اداری که برای هر زمینه کاری باید به طور ویژه طراحی شود.

پوشش یک شکل و نقش آن در برندینگ

احتمالا به رستوران هایی مختلفی وارد شده اید، فرودگاه رفته اید یا در مکان هایی که نیاز به دریافت خدمات داشته اید. به محض ورود اگر نیروهای کسب وکار لباسی فرم و یک شکل به تن داشته باشند به راحتی قابل تشخیص هستند. پوشش فرم که با عناوینی مثل لباس فرم ( مانتو فرم اداری ) ، یونیفرم و … در محیط های کسب وکار مطرح است می تواند کمک شایانی به شناسایی کسب وکار شما داشته باشد. از طرف دیگر طراحی و تهیه لباس یک شکل و فرم برای کارکنان این ذهنیت را در مشتری ایجاد می کند که کسب وکار شما به نیروی انسانی اهمیت ویژه ای داده است. در کنار این موضوع جلوگیری از پوشش های متفاوت می تواند یکپارچگی و نظم و قدرت را در ذهن افراد بیرونی تداعی کند.

تاثیرات داخلی پوشش یک شکل

در یک کسب وکار ایجاد پوشش یک شکل موجب شرایط مثبتی خواهد شد. در ابتدا باید گفت که استفاده از لباس یک شکل در محیط کار موجب خواهد شد تا انرژی مثبت بین کارکنان ایجاد شود. در کنار این موضوع استفاده از لباس فرم می تواند موجب کاهش حواس پرتی کارکنان و ایجاد تمرکز بین آن ها شود. این موضوع در خانم ها بیشتر خود را نشان می دهد. خانم ها به خاطر طبیعت ذاتی و علاقه مندی به تنوع ممکن است با لباس های مختلف در روزهای متفاوت در محیط کار حضور پیدا کنند که گهگاه این موضوع موجب ایجاد بحث هایی پیرامون لباس های جدید و متنوع آن ها خواهد شد. وجود لباس فرم مانند مانتو فرم برای محیط کسب وکار می تواند جلوی این گونه بحث ها که گاهی زمان آن ها هم زیاد است را بگیرد و تمرکز کاری را افزایش دهد. موضوع مهم دیگر در این رابطه ایجاد فرهنگ سالم در محیط کسب وکار است. گاهی اوقات با تنوع پوشش بین کارمندان مواجه هستیم. شاید در نگاه اول این مسئله خیلی جدی به نظر نرسد ولی وجود تفاوت طبقاتی از نظر اقتصادی ممکن است موجب ایجاد فاصله بین افراد مختلف در محیط کسب وکار شود. این مسئله می تواند موجب ایجاد اختلافات جزئی یا کلی شود و روند مناسب کار در محیط کسب وکار را خدشه دار کند.

حرفه ای هستیم

خیلی وقت ها نیازی نیست مستقیم صحبت کنیم. حرف های برند ما توسط رفتار ما و کارکنان مان قابل انتقال به مشتریان به صورت غیر مستقیم هستند. اگر لباس فرم یک شکل در شرکت داشته باشیم، لوگوی کسب وکار در آن کار شده باشد و رنگ و ظاهر انتخابی با کسب وکار ما هم راستا باشد حتما این عبارت که “ما حرفه ای هستیم” به گوش مشتریان خواهد رسید. البته ظاهر یک دست کارکنان یک کسب وکار نشان دادن عزم آن ها برای انجام کارها به صورت تیمی را نیز گوشزد می کند. اینکه کلیه کارکنان تابع یک لباس فرم یک شکل هستند قصد و نیت آن ها از همکاری و همبستگی را نشان می دهد.

لباس فرم

لباس فرم در ایران

در کشورهای مختلف بسته به فرهنگ های موجود در هر کشور ممکن است تنوع پوشش متفاوت باشد. در ایران به خاطر فرهنگ غنی و سنتی کشور و حضور اقوام مختلف با پوشش های متفاوت این تنوع بیشتر دیده می شود. از این رو در صورتی که لباس فرم مشخصی مثل استفاده از لباس فرم آرافرم برای افراد در محیط کاری در نظر گرفته نشود ممکن است با تنوع بسیار بالایی مواجه شویم. همانطور که گفته شد این موضوع در خانم ها نمود بیشتری دارد. با فرض اینکه هر گونه پوششی برای خانم ها آزاد باشد احتمالا با تنوع رنگی و اشکال مختلف مانتو اداری آرافرم در محیط کار روبرو خواهیم شد. درست است که شاید این آزادی عمل تا حد زیادی موجب ایجاد فضای مناسب در محیط کار شود اما در صورتی که بخواهیم اصول برندینگ را در نظر بگیریم باید بگوییم که نیاز بالایی به وجود یک دست بودن لباس خواهیم داشت.

مانتو مناسب، لباس فرم مناسب، برندینگ مناسب

به طور معمول پوشش اداری با تمامی محیط های دیگری زندگی تفاوت دارد. در کشور ما با توجه تفاوت های فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی پوشش های متفاوتی را در سطح شهر مشاهده کنیم. در حوزه برندینگ یک شرکت یا موسسه بایستی بکوشد تا فرهنگ سازمانی خود را به دیگران نشان دهد. استفاده از لباس فرم متناسب با فرهنگ سازمان یکی از مهم ترین ابزارها برای رسیدن به این هدف است. خوشبختانه تنوع بسیار زیادی در تولید و عرضه مانتو در کشور وجود دارد و در صورت نیاز به مدل خاص و یا ایجاد طرح و نقش مد نظر به راحتی سازمان ها می توانند سفارشات لازم را انجام دهند. استفاده از لباس فرم همراه با لوگو نشان دهنده تمرکز سازمان به اهداف خود است. در واقع این لباس معرف یک نگرش است. حضور افراد در مسیر رفت و برگشت با مانتوی کاری قطعا موجب خواهد شد برندینگ بهتری برای سازمان رخ دهد. احتمالا از نظر جغرافیایی پراکندگی افرادی که در یک سازمان یا موسسه مشغول به کار هستند متنوع است. این موضوع کمک می کند تا لباس فرم یا مانتو فرم اداری مشخص در دید افراد زیادی در جامعه قرار گیرد.

حضور در نمایشگاه ها با مانتو فرم

یکی دیگر از درگاه هایی که احتمال کسب وکار با مشتریان خود مواجه می شود نمایشگاه ها هستند. ایجاد یک لباس فرم یک دست می تواند موجب جذب شدن افراد به غرفه شما شود. موضوع مهم تر اینکه شما به مرور زمان در حال ایجاد حافظه تصویری در ذهن مشتریان خود هستید. حتی ممکن است با رنگ مانتوها آدرس شما را به یک دیگر دهند. مثلا بگویند همان غرفه ای که خانم ها مانتوی آبی با مقنعه سفید دارند. اینکه شما از لباس فرم یکسان برای کارکنان استفاده کنید موجب خواهد شد یک رنگی و یک دستی تیم تان را به دیگران نمایش دهید. البته ناگفته نماند که ممکن است پذیرش لباس فرم در ابتدای امر آن هم برای خانم ها که علاقه بیشتری به تنوع دارند کمی سخت باشد. اما انتخاب یک مانتو شکیل و متناسب با اهداف و منش سازمان مانند مانتو فرم آرافرم می تواند این افراد را نیز همراه کند. پذیرش همه اعضای شرکت برای استفاده از یک پوشش یکسان موجی از خواست همگانی را ایجاد خواهد کرد. رسیدن به یک هدف مشترک در جهت پیش برد اهداف سازمان، که این موضوع می تواند به قدرتمند شدن کسب وکار کمک شایانی داشته باشد.

لباس فرم شرکتی, مانتو اداری, مانتو اداری آرافرم, مانتو فرم, مانتو فرم آرافرم, مانتو فرم اداری, مانتو فرم شیک

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up