تابستان خنکی داشته باشید

تابستان خنکی داشته باشید

تابستان با گرمایی غیرقابل پیش بینی از راه می‌رسد و انواع وسایل خنک کننده فقط بخشی از مشکل طاقت فرسای گرما را کم می کنند. نوع و جنس پوشش می‌تواند بهترین کمک را در این روزهای گرم تابستانی به شما بکند تا کمتر از گرمای هوا برنجید و گله و شکایت کنید. قدم اول، جنس لباس است که شرکت آرا فرم با پارچه هایی برای فصل تابستان به کمک شما می آید . پارچه های نخی، پنبه ای، لینن، گاباردین و ابریشم نازک مناسب این فصل هستند و پوست در مجاورت آنها احساس خنکی می کند. پوست در کنار ابریشم به اندازه لینن اجازه تنفس ندارد، اما اگر از چروک شدن لباس های لینن خسته شده اید و نمی توانید خود را با جمله «مد است» راضی کنید مخلوط لینن و ابریشم مصنوعی (rayon) را امتحان کنید. مخلوط ۷۰ در صد نخ و ۳۰ درصد نایلون یا پارچه های صددرصد پلی استر هم برای تابستان مناسب هستند. چنین پارچه هایی میلیون ها منفذ ریز در خود دارند و هوا را کاملاً از خود عبور می دهند. به این ترتیب با وزیدن کوچک ترین نسیمی دمای بدن کاهش می یابد. پارچه هایی مثل تریکو یا جین هم که در سراسر سال به کار می روند برای تابستان مناسبند اما باید ضخامت آنها را نسبت به پاییز و زمستان کمتر انتخاب کنید.
رنگ لباس ها هم در تابستان تغییر چشم‌نوازی دارد. معمولاً دیدن لباس‌های با رنگ های تند بر تن اطرافیان آمدن تابستان را نوید می‌دهد. پوشیدن یک یا دو تکه لباس با رنگ تند تنوع خوبی است اما لباسی که از سر تا پا به رنگ های تند متعدد باشد چشم را آزار می دهد.

شرکت آرا فرما

در فصل تابستان رنگ‌های روشن برای لباس های خود ارائه میدهد. رنگ روشن بخشی از انرژی خورشید را منعکس می کند در حالی که رنگ تیره بیشتر آن را به خود جذب می کند و موجب گرم شدن بدن می شود. رنگ‌های سفید، شیری، کرم، بژ و نخودی در تابستان به خنک ماندن بدن کمک می‌کنند. همچنین می‌توانید لباس‌هایی به رنگ‌های خنثی بپوشید که در تمام طول سال کاربرد دارند مثل قهوه ای کم رنگ، طوسی یا آبی کم رنگ.در تابستان امکان انتقال سریع ازفضای گرم به سرد وجود دارد . در فضای بسته محل کار یا مراکز خرید معمولاً فضا را بیش از آنچه لازم است – برای رفاه حال مشتریان- خنک می کنند و اگر بیرون و زیر آفتاب داغ تابستان عرق کرده باشید با کوچک‌ترین وزش باد کولر، سرما خواهید خورد. بهتر است همیشه لباس نازکی همراه داشته باشید تا وقتی وارد محیط سردتر میشوید برای این که به آن دما عادت کنید، بپوشید. حتی ممکن است دما در طول روز بالا و پایین برود. آقایان برعکس زمستان که وقتی وارد ساختمان می شوند کتشان را در میآورند، می توانید کت تابستانی و رنگ روشنی تهیه کنید که وقتی وارد مکان های سرپوشیده و خنک می‌شوید به تن کنید.
در تابستان بدن خود را با لباس های بلند و گشاد بپوشانید. سعی کنید لباس های آستین بلند و شلوارهای بلند بپوشید. به یاد داشته باشید اولین خط دفاعی در برابر اشعه آفتاب لباس است. لباس‌های نخی با بافت فشرده از پوست بیشتر محافظت می‌کنند. با آرا فرما خریدهایتان را از روی کیفیت انجام بدهید نه کمیت. انگلیسی ها می گویند «ما آنقدر پول نداریم که لباس ارزان قیمت بخریم.»با پولی که در اختیار دارید بهترین پارچه ها را انتخاب کنید. به سراغ مدهای کلاسیک بروید تا بتوانید سال ها از آن استفاده کنید.

 

photo_2016-03-25_22-34-59

مانتو فرم شیک

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up