مدل لباس اداری چگونه باید باشد؟

مدل لباس اداری ، موضوعی بوده است که همیشه درمورد آن بحث ها و نقدهای زیادی وجود داشته است. اینکه مدل لباس اداری چگونه باشد، و یا با چه رنگ هایی دوخته شود، از اهمیت زیادی برای ادارات خصوصی و مراکز دولتی برخوردار است. در انتخاب مدل لباس اداری عوامل زیادی موثر هستند، مثلا بعضی از رنگ ها و یا مدل ها مختص به سازمان و یا محیط خاصی هستند، که باید حتما در نظر گرفته شود.همچنین انتخاب مدل لباس اداری به آب و هوای شهری که لباس باید در آن جا استفاده شود نیز بستگی دارد. بعضی از شهرها سردتر است که باید از جنس پارچه های ضخیم تر استفاده شود، و بعضی از شهرها دارای آب و هوای گرمتری هستند که باید از جنس پارچه های خنک تر برای دوخت لباس اداری استفاده گردد.

رسمی بودن لباس نیز در انتخاب مدل لباس اداری بسیار تاثیر گذار است. مثلا در یک محیط اداری به هیچ عنوان نمی توان از لباس های اسپرت استفاده نمود، و حتما مدل لباس اداری باید کاملا رسمی و اداری باشد. مثلا برای آقایان کت و شوار مناسب است با پیراهن رنگ روشن، و برای خانم ها مانتو و شلوار ست همراه با مقنعه.

لازم به ذکر است، مدل لباسی که برای افراد شاغل انتخاب می شود با شغل آن ها رابطه ی مستقیم دارد، مثلا: پزشکان لباس مناسب مطب و یا بیمارستان را به تن می کنند. همچنین وکیل ها و مهندسان لباس مناسب محل کار خود را می پوشند.

برای انتخاب مدل لباس اداری باید سعی شود از مدل های ساده و شیک استفاده گردد، به طوری که اگر کسی وارد آن محیط شود رنگ لباس و مدل آن ها برای او چشم نواز باشد. و بهترین حالت این است که همه ی کارمندان از لباس های فرم یک دست استفاده نمایند، و هر کسی لباس مورد پسند خود را به تن نداشته باشد.

برای طراحی لباس های اداری باید حتما از طراحان ماهر استفاده شود، زیرا آن ها از رنگ و مدل و جنس پارچه ها برای ادارات به خوبی آگاه هستند.

 

مدل لباس اداری

 

 

مانتو اداری, مانتو فرم اداری, مانتو فرم شیک, مدل لباس اداري زنانه, مدل لباس اداری, مدل لباس اداری ایرانی, مدل لباس اداری بانوان, مدل لباس اداری جدید, مدل لباس اداری خانمها, مدل لباس اداری دخترانه, مدل لباس اداری شیک, مدل لباس اداری مردانه

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up