رنگ لباس زنانه در زمستان

رنگ لباس زنانه در زمستان ، یکی از انتخاب هایی است که از اهمیت زیادی برخوردار باشد. با توجه به حساسیتی که خانم ها در انتخاب لباس و رنگ آن دارند، می توان گفت انتخاب رنگ لباس زنانه در زمستان یکی از تصمیم هایی است که، هم بر جذابیت و هم در گرم بودن لباس در زمستان تاثیر دارد. همیشه معمولا برای انتخاب رنگ لباس زنانه در زمستان از رنگ های تیره استفاده می شد، اما امروزه ثابت شده است که از رنگ های نسبتا روشن نیز می توان برای رنگ لباس زنانه در زمستان استفاده نمود.ما در این مقاله به معرفی رنگ هایی که، برای انتخاب رنگ لباس زنانه در زمستان مناسب است، می پردازیم و خصوصیات این رنگ ها را برای شما بازگو می کنیم.

رنگ هایی مانند رنگ آلبالویی، بادمجانی، شتری، خاکستری یا توسی، خردلی، سبز صدری و سبز زیتونی، نارنجی، صورتی، ارغوانی … رنگ هایی هستند که می توان از آن ها برای دوخت لباس زنانه در زمستان استفاده نمود.

در اینجا به ارائه توضیح کوتاهی، درباره ی رنگ های ذکر شده می پردازیم:

  1. رنگ آلبالویی یا قرمز جذابیت خاصی را به فردی که این رنگ را به تن دارد هدیه می دهد، و این رنگ همیشه مورد علاقه ی افرادی که به دنبال رنگ های خاص هستند، بوده است.
  2. رنگ بادمجانی رنگی است که از آن می توان برای انواع لباس ها مانند پالتو ، تی شرت ، بافت و غیره استفاده نمود.
  3. رنگ شتری رنگی است که سال های زیادی است در دوخت لباس های زمستانی استفاده می شود و همیشه روی بورس بوده است و برای لباس و کیف و کفش رنگ مناسبی است و طرفداران خاص خود را دارد.
  4. رنگ خاکستری یا توسی یکی از رنگ هایی است که، بیشتر در فصل پاییز و زمستان مورد استفاده  است و استقبال از این رنگ در تابستان بسیار اندک است.
  5. رنگ خردلی رنگی است که احساس گرما را به فرد و کسانی که او را می بینند القا می کند، و همیشه جزء بهترین رنگ ها برای فصل پاییز و زمستان بوده است.
  6. سبز زیتونی و سبز صدری رنگ هایی هستند که با فصل پاییز و زمستان بسیار هماهنگی دارند و رنگ هایی هستند که، موجب متمایز بودن افرادی که این رنگ را به تن دارند، می شود.
  7. رنگ نارنجی رنگی است که بسیار شاد و جذاب است و همین تاثیر مثبت را در افرادی که از این رنگ استفاده می کنند، خواهد داشت.
  8. رنگ صورتی رنگی بسیار لطیف است و چند سالی هست که در دوخت لباس های زمستانی از آن استفاده می شود و باعث ایجاد احساس گرما در فرد می گردد.
  9. رنگ ارغوانی رنگی است که از آن برای تی شرت و شال و روسری می توان استفاده نمود.

رنگ های مورد استفاده در فصل زمستان مثل خاکستری، قهوه ای، سیاه و سفید پوشش اکثر مردم را تشکیل میدهند. هوا خیلی زود تاریک میشود و طول روز کم است. این عوامل باعث ایجاد دلتنگی و بی حوصلگی میشود.

اگر در زمستان هم همانند فصول گرم مردم رنگهای متنوع و شاد می پوشیدند بسیار انرژی زا و دارای تاثیرات مثبت زیادی بود.

بهترین پیشنهاد که می توان داشت این است که از امسال پوشیدن پارچه های گلدار و رنگی هم در زمستان شروع کنید.

رنگ لباس زنانه در زمستان

مانتو فرم شیک

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up