قوانین خرید لباس بچه

قوانین خرید لباس بچه ، تفاوت زیادی با قوانین خرید لباس بزرگسالان دارد. زمانی که بزرگسالان به خرید می روند، اولین موضوعی که در نظر می گیرند زیبایی و شیک بودن لباس است. اما زمانی که برای خرید لباس برای بچه ها، به مراکز فروش مراجعه می کنیم اولین نکته ای که باید در نطر بگیریم، راحتی لباس است. زیرا کودکان تحمل بزرگترها را ندارند و نمی توانند، لباس هایی را که راحت نیستند و نمی توانند با پوشیدن آن ها تکان بخورند و یا به بازی بپردازند را مدت زمان زیادی تحمل کنند.نکته ی دیگری که باید به آن اشاره نمود، جنس پارچه است که درجه ی توجه به آن در سنین مختلف تفاوت دارد. مثلا زمانی که نوزادی تازه متولد شده است، به دلیل داشتن پوست بسیار حساس، باید لباسی برای آن انتخاب نمود که ضد حساسیت باشد و به پوست نوزاد آسیب نرساند. یا زمانی که کودک به سنی رسیده است که می تواند دست و پای خود را تکان دهد، باید لباسی به تن کند که جلوی این گونه حرکات غریزی گرفته نشود.

به طور مثال یکی از نکاتی که در خرید لباس برای کودکان باید به آن دقت داشت، خرید شلوار است. در خرید این لباس باید توجه داشته باشید که، شلوار نباید داری کمر و دکمه و همچنین کمربند باشد و کمر شلوار اگر کشی باشد، برای کودکان بسیار خوشایندتر است.

همچنین در هنگام خرید جوراب دقت کنید که کش خیلی سفتی نداشته باشند. پوست بچه ها خیلی حساس و ظریف است و کش سفت جوراب اذیتشان خواهدکرد.

زمانی که کودک شما چهار دست و پا راه می رود دقت داشته باشید که، باید از لباسی استفاده کند که روی زانوهای وی پوشیده باشد تا آسیبی به پوستش وارد نشود.

اگر کمی اقتصادی فکر می کنید، پیشنهاد می شود زمانی که فرزند شما شروع به راه رفتن می کند از خرید لباس های گران قیمت خودداری کنید؛ زیرا در این زمان بچه زیاد زمین می خورد و امکان پاره شدن لباس آن ها بسیار زیاد است.

زمانی که کودک در سن حدودا ۵ سالگی قرار دارد؛ بسیار علاقمند است تا لباس هایش را خودش انتخاب کند. والدین باید استقلال در انتخاب این مسائل کوچک را به کودکان بدهند، تا آن ها بتوانند در آینده در مسائل بزرگ تر به درستی تصمیم گیری کنند. قوانین خرید لباس بچه ، قوانینی هستند که برای داشتن فرزندانی سالم و شاد باید به آن ها توجه زیادی داشته باشید.

قوانین خرید لباس بچه

مانتو فرم شیک

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up