چگونه لباس ست کنیم؟

چگونه لباس ست کنیم؟ این سوالی است که بدون اغراق می توان گفت، همه ی انسان حداقل یک بار در زندگی از خود پرسیده اند. و شاید تعدادی از افراد وجود داشته باشند که تا به امروز جواب این سوال را پیدا نکرده اند.اولین قدم برای پیدا کردن این سوال، آشنایی با چرخه ی رنگ است. که توضیحات کامل برای شناخت این موضوع در مقاله های قبل در این سایت آمده و علاقمندان می توانند با مراجعه به آن ها، این مشکل را حل نموده و به شکل درستی با چرخه ی رنگ آشنا شوند.

حال باید بدانیم که اگر در لباسی انواعی از رنگ ها وجود داشته باشد، ما لباس های دیگرمان را با کدام رنگ باید ست کنیم. که در این جا روش اصولی این است که لباس های جانبی را باید با رنگی که بیشتر در لباس به کار رفته است ست کنیم.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه زیادی داشت، این است که در ست کردن لباس ها بیش از۳ رنگ استفاده نکنیم. زیرا نتیجه ای جالبی را به وجود نمی آورد. همچنین استفاده از رنگ های های خنثی ، می تواند یکی از از راه های جداب نمودن لباس ها در کنار یکدیگر باشد. یکی از نکاتی که در این موضوع وجود دارد این است که، استفاده از یک رنگ خنثی می تواند رنگ مورد نظر را به صورت زیباتری نشان دهد.

نکته اصولی دیگری که در سوال چگونه لباس ست کنیم؟ وجود دارد این است که ما می توانیم برای ست کردن لباس ها از درجات مختلف رنگ ها نیز بهره ببریم. البته استفاده از درجات مختلف رنگ ها نیاز به تجربه دارد و این مهارت بعد از تجربه و پوشیدن انواع رنگ ها به و دست می آید.

اگر مایل به پوشیدن لباس های طرح دار بودید می توانید این گونه لباس ها را با رنگ های خنثی استفاده نمایید.

رنگ شناسی واجب است

به طیف رنگی اولیه و ثانویه‌ای كه در چرخه رنگ رو به روی هم قرار گرفته‌اند، رنگ‌های مكمل میگویند برای مثال بنفش از تركیب قرمز و آبی به وجود می آید و با رنگ اصلی زرد در تضاد کامل است. رنگ سبز از تركیب زرد و آبی به وجود می آید و با رنگ قرمز كنتراست (هم‌خوانی) مكمل دارد. این رنگ‌ها «كنتراست مكمل» نامیده می‌شوند زیرا کامل کندده یکدیگرند و وقتی در كنار هم قرار می‌گیرند، جلوه یكدیگر را قوت میدهند و تاثیر رنگ‌ها بیشتر از زمانی است كه به تنهایی استفاده می‌شوند.

چگونه لباس ست کنیم؟

مانتو فرم شیک

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up