قوانین خوش پوشی

قوانین خوش پوشی یکی از مهمترین قوانینی هستند که در زندگی روزمره همه ی انسان ها، چه خانم ها و چه آقایان کاربرد زیادی دارد. به همین دلیل در این مقاله به ذکر تعدادی از این قوانین می پردازیم، تا شما را در دانستن قوانین خوش پوشی راهنمایی کنیم.برای داشتن ظاهری آراسته باید به نکات بسیار ریزی توجه کرد، مانند طرح لباس، رنگ لباس، جیب هایی که ممکن است روی لباس دوخته شده باشد و حتی لباس زیری که برای زیر لباس استفاده می شود و… .

افرادی که می خواهند قد آن ها بلندتر دیده شود، می توانند از لباس های یک رنگ و یکدست استفاده کنند. این کار به بلندتر نشان دادن قد آن ها کمک می کند. خانم ها بهتر است، مانتوی خود را تا زیر زانو انتخاب کنند در این صورت قد آن ها بلندتر نشان داده می شود.

افرادی که می خواهند لاغر تر دیده شوند، بهتر است از لباسهایی استفاده کنند که دارای طرح های قطری است. یا خانم ها می توانند مانتویی بپوشند که از مدلی نامتقارن برخوردار باشد. همچنین برای پوشش قسمت هایی از بدن که چاق تر است، می توانند از رنگ های تیره بهره ببرند.

همچنین افرادی که درشت هیکل هستند، اگر از لباس هایی با طرح های درشت استفاده نمایند، لاغر تر به چشم می آیند. و برعکس، افرادی که دارای هیکل ظریفی هستند اگر از طرح های ریز در لباس خود استفاده نمایند، جذاب تر است.

برای آقایان یا خانم هایی که از شلوار جین استفاه می کنند و دارای پایین تنه چاقی هستند، بهتر است از شلواری استفاده نمایند که درای جیب های بزرگی در قسمت پشت باشد، تا به لاغرتر نشان دادن ها آن ها کمک نماید.

زمانی که لباس های خود را انتخاب کردید و پوشیدید قبل از خروج از منزل حتما در آینه ی قدی نگاهی بیاندازید، تا ببینید تمام نکات لازم در جهت قوانین خوش پوشی را رعایت نموده اید یا نه.

قوانین خوش پوشی

 

 

مانتو اداری, مانتو فرم اداری, مانتو فرم شیک

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up